Duyurular

Diğer Diller İçin Çeviriciyi Kullanın

Translate

7 Ağustos 2016 Pazar

Altın o kadar oynak mı?




Öğretmenler odasına girdiğimde birkaç bayan arkadaş sohbet ediyorlardı.Çayımı alıp sohbetlerini dinlemeye başladım.Gün yapmışlardı.Her ay birine 100 dolar alıyorlardı.Dolardan  ve yabancı paralardan bahsediyorlardı.Yabancı paralar büyük bir değer kazanmıştı.
Yine aldı başını gidiyor.Dolar şu kadar oldu.
Döviz tutulamıyor.
Keşke parayı dolara yatırsaydık....
Derken bir bayan arkadaş da
O da bir şey mi Altın ha bire değer kazanıyor.3 lira düşse hemen 10 lira yükseliyor.......
Deyince ben de gayri ihtiyari.ALTIN O KADAR OYNAKMI? hoca hanım dedimmmmmm...
Ortalığı sessizlik kapladı.
Demez olaydım.Hizmetlimiz dışarı fırladı.Kafamdan aşağı sanki kaynar su dökülmüştü.Ben de düzeltmeye çalıştım.Hakikatten dolar da yükselip duruyor..em küm derken kendimi dışarı zor attım.
Bizim hizmetliyi gülme krizi tutmuştu.
Çok şaka yapardım.Ama bu sefer çok utanmıştım.Hoca hanımın yüzüne nasıl bakacaktım.Çok değerli ve hanım efendi arkadaşıma nasıl bu sözü söylemiştim.Gün boyunca arkadaşımdan kaçmıştım.
Ertesi günü karşılaştığımızda önce o günaydın demişti.Ben de o kadar rahatlamıştım ki.
O yüzden derler on kere düşün bir kere konuş.


0 yorum:

Yorum Gönder