Duyurular

Diğer Diller İçin Çeviriciyi Kullanın

Translate

13 Mayıs 2015 Çarşamba

Sor-VırVır (sörvayvır)

Sörvayvır  Sor-VırVır




Bu günlerde (sörvayvır) denen programa kitlendik.Yarışmaları çok güzel,
değişik...Zaten televizyonlada izlenecek bir şey kalmadı....
Hiç olmazsa bu programda ilginç yarışmalar var..

Çok güzel,zorlu etaplar hazırlanmış...Yıllar öncesinde Almanlar bu tür 
yarışmalar yaparlardı..
Takımlar yarışır,sonunda hep birlikte eğlenirlerdi..

Adı üzerinde takımlar vardı...Takım olmak....Yani birlikte çalışıp başarmak..
Birlikte sevinmek,birlikte üzülmek,hatalardan ders çıkarmak..
Başarı ve başarısızlığı tatmak...
Yarışma bölümleri harika...Mücadeleler nefis..Zorlu etaplar,değişik bölümler,bazen 
bacaklara yüklenen,bazen kollara yüklenen bazen de zekaya yüklenen yarışmalar...
Ancak sonrası bir zehir....Yarışma bitiyor ve vırvır bölümü başlıyor...
O birlikte yarışan kişiler birer canavara dönüşüyor..Olmayacak sözler,
olmayacak davranışlar..Yalanlar,talanlar,dost kazıklama,arkadan konuşma,
eleştiri değil küfür ve hakaretler...
Neymiş efendim yarışmanın formatı buymuş.....Yani reyting....
Yani reytinğ uğrunu şarlatanlıklar...Bu tiplemeler insan kültürüne tamamen ters 
davranışlar sergiliyor...Vırvır bölümü tamamen beyin yıkamaya yönelik...
Takım yarışması felsefesini özünü yitiriyor..Tam bir bencillek,ben kavramı 
yerleştiriliyor..Kapitalizm iste burda başlıyor..Nasıl olursan ol,nasıl yaparsan 
yap başarılı ol ve orada kal...
Bu tip davranışlar takım yarışmalarında olmaz..Bize ve bizim insanlığımıza sığmaz.
Bu programın en kötü yünü ise....
Ben sporcunun zeki,çevik 
aynı zamanda ahlaklısını severim..(Atatürk).
Sözüne karşılık Ben sporcunun ahlaksızını severim demesidir..
Reytink uğruna bütün kötülükleri mübah gören bu programın Vırvır bölümünü 
kınıyorum..Ve bu Programın adını Sor-Vırvır diye değiştiriyorum..

Takım olmak,birlikte çalımak,birlikte kazanma fikrini yerden yere vuran,spor ve 
sporcu ahlakını rezil eden bu vırvır bölümünü kınıyorum..
Toplumu böyle zehirliyorlar..Nerdeyse pembe dizilere döndürdüler...
Bu programlarda iyiler yer yok.İnsan ve insancıl olmaya yer yok..
Hep bana hep ben.. Bu yaklaşımlar insanlığı bir felakete götürür.
Acun'u kınıyorum..Tüm tv programlarıyla insanlarımızı zehirliyor...
Sığındığı konu ise reyting Batsın sizin reytinginiz....

Ben değil Biz diyecek insanlar başarılı olur...

0 yorum:

Yorum Gönder