Duyurular

Diğer Diller İçin Çeviriciyi Kullanın

Translate

26 Mayıs 2015 Salı

Tek Taş

Sonun da ben de tek taş aldım...



Sevgililer günüydü herhalde....Bayan arkadaşlardan birisi Sevgilisinden aldığı tek taş yüzüğü gösterip böbürleniyordu..Sonra diğer arkadaşlarda kendilerine tek taş alındığını belirttiler.
Eşim de bizimki bana bu güne kadar hiç almadı...
Evet almamıştım...
Arkadaşların hepsi üzerime geldiler.
Bu kadın hak etmiyor mu...Bu kadının neyi eksik...Bir sürü laf yedim...
Ne istiyorsunuz deyince Hemen tek taş alacaksın bu güzel arkadaşımıza...
Bir daha sordun... Ne alayım...
Hep bir ağızdan TEK TAŞ...
Tamam kızlar.. Yarın be de eşime tek taş alacağım....Bana söz verdirdiler....
Ertesi günü eşime hemen sormuşlar....
Aldı mı seninki tek taşı...
Eşim aldı demiş...
Yemin ettirmişler....Evet bana tek taş hediye etti....
Üzerine de ben gelmiştim...Hepsi önce inanmadılar...Sonrada aferin çektiler...
Eşime de göster hadi diyerek,sıkıştırdılar..
Eşim de  dolabından kutusunu alıp geldi.....
Kutuyu açıp tek taşı gösterdi...
Herkes şaşa kaldı....Suratlar değişti...
Ben de
 Ben hediye ettim..Yemin ederimmm...

Hepsi birden saldırdılar.....
İşin özüne gelince...Ben bir takı kutusunun içine tek bir taş koydum...Ve güzelce paketleyip eşime hediye ettim....Çünkü onlar bana tek taş hediye et demişlerdi...Tek taş yüzük dememişlerdi...
Bende tek bir taş parçasıyla sözümü yerine getirmiştim...Artık ben de eşime tek taş almıştım...

Nedenine gelince...Evimizin,çocuklarımızın bir sürü ihtiyacı varken hiç bir işe yaramayan ve bir sürü paraya patlayan tek taşa asla para vermem...

Tüm ihtiyaçlarımı karşılamış ve de ayrıca harcanacak param varsa belki tek taş yüzük alabilirim...Ama yine de emin değilim...

Hediye pahalı olan değil ..Düşünülmüş ve işe yarayan bir şey olmalı...

0 yorum:

Yorum Gönder