Duyurular

Diğer Diller İçin Çeviriciyi Kullanın

Translate

16 Şubat 2015 Pazartesi

Spor yapalım ama nerede?


Bazı akşamlar kapalı spor salonunda voleybol oynamaya gidiyoruz.Belediyenin harika bir kapalı spor salonu var.Hizmetlisi,antrenörleri her şeyi var... Yan tarafında futbol sahası,açık voleybol,basketbol sahaları çok güzel bir yer.Ayrıca spor aletleriyle dolu bir de bölüm mevcut. Burası belediyeye ait.Yani burada yaşayanlara ait.Burada Yaşayanlar ne kadar yararlanıyor....Kulüplerden sıra gelirse belki....Peki soruyorum buraları kulüplerin mi.Hayır...Vatandaşın..Kulüpler nasıl yararlanıyorsa buralı insanlarda o kadar hatta daha fazla yararlanmalıdır.Beden Terbiyesinin salonları ise Allaha emanet.Asla vatandaş yararlanamaz.Oysaki bu tesisler hiç boş kalmamalıdır.Her dakika kullanılmalıdır.Milyarlara mal olmuş bu tesisle birkaç kullanıcıya bırakılmamalıdır.Atıl kullanım çok kötü bir şey. Bir önceki dönemde...İsteyen herkese kurs açılıyor her vatandaşta ücretsiz bu kurslardan yararlanıyordu.Antrenör ve sağlıkçısıyla hazır,her yaşa göre ve ücretsiz.. Şimdi tesisler yatıyor.Tesisin görevlileri çok memnun..Hiç bir iş yapmadan maaşlarını alıyorlar..Vatandaşa gelince hor görüyorlar..Arpalıkları kulüpler olduğu için onlar için sadece kulüpler mübah.... Sosyal adalet yerlerde sürünüyor..Benim vergilerimle yapılan tesislere ben giremiyor ve yararlanamıyorum.Hakaret ve hor görme de cabası... Spor,hareket her insana gereklidir.Yararlarını saymaya gerek yok.Profesyoneller spor yapacak diye bir olay yoktur.Amatörce zevk için,sağlık için spor yapılmalı.Her yaşa tesisler açılmalıdır. Tesisler özellikle geceleri açılmalıdır..İşten gelen insanlar spor yapabilmelidir.Bu tesislerden yararlanıp stres atmalıdır.Amaç vatandaşa hizmet olmalıdır.Akşam olunca bu tesislerde tatile giriyor ne hikmetse.Asıl akşamları gerekirse sabaha kadar açılması gereken tesisler.... Ben bana ait olanı istiyorum....Siz de isteyin..Mahalleli toplanın salonu isteyin bakalım verecekler mi..Verirlersede bir ay içinde kovalanırsınız.Nasıl mı?Tadilat var derler.... Bu konu geniş bir konu...Ana hatlarını yazdım.İleride fikirlerimi bir yaşam projesi olarak geniş ve detaylı olarak yazacağım...

0 yorum:

Yorum Gönder