Duyurular

Diğer Diller İçin Çeviriciyi Kullanın

Translate

18 Aralık 2014 Perşembe

Arkadaşım Sihirbaz




Orta okul yıllarımdı..Ben de çok meraklı bir gençtim...Bir gazetede küçük bir ilanda sihirbazlık kitabı satılıyordu...İstettim sonunda geldi...
Ben bu kitaptan bir sürü basit olan iskambil kağıtlarıyla ilgili numara öğrendim..Numaraların nasıl yapıldığını anlatıyordu.Aklımda kalan şapkadan mendil çıkarma,Torbada bir şeyler yok etme gibi...

Bu kitabım sonraları kayboldu ve ben bir daha böyle bir kitap bulamadım...

Yıllar sonra bir düğünde sihirbazlık gösterisi oldu..Sihirbaz yanağından şiş falan geçirdi..Birkaç güzel numara yaptı...Gösteri bittiğinde..Sihirbaz bizim masaya gelip Nasılsın,bir yere ayrılma...diyerek sahneden ayrıldı..
Biz şaşırmıştık.Ulen bu iş de bir iş var..Bizi madara etmesin.Şovunda kullanmasın...
Biraz sonra yakışıklı biri masamıza geldi..Elbiselerini görünce anladım bu bizim sihirbazdı..Makyajını temizlemiş...
Bana bir sarıldı..
-Nasılsın...Seni görmek beni çok mutlu etti...
Ben onu çıkarmaya çalışıyordum...Ben sıra arkadaşınız Serhat. Birkaç anıyı anlatınca hemen çıkardım..Onlara gider ders çalışırdık. Onlarda bize gelirlerdi..
Biraz sohbetten sonra..
-Nerden merak sardın sen bu sihirbazlığa...
-Senden
-Nasıl yani...
-Yıllar öncesinde sizde ders çalışırken senin sihirbazlık kitabını görmüştüm.
-Hadi ya...
-Ben onu senden yürüttüm.....Sonralarıda işte böyle...
-Yıllar sonra senden özür dilemek istedim...
Evet hatırladım..Kitabım kaybolmuştu.Çok aramam rağmen bulamamıştım...Meğer kitabi Serkan Çalmış....
-Beni affet ne olur....
-Canım benim sayemde iş sahibi olmuşsun..Daha ne diyeyim.İnan ki çok mutlu oldum..
Tekrar kucaklaştık...Yıllar sonrasına bir nostalji yaptık....



0 yorum:

Yorum Gönder