Duyurular

Diğer Diller İçin Çeviriciyi Kullanın

Translate

13 Temmuz 2014 Pazar

Komik,düşündürücü kaza ve hastane macerası



Bu konuyu bira uzunca anlatacağım.İçinde çok ilginç olaylar var..

Babamlar ve biz araçla babamlara giderken.. Ana yol ve yanlarında dönüş yolları olan artı şeklinde bir kavşağa yan yoldan girerken trafik lambası bize yeşil yanınca ben devam ettim.Tam lambayı geçerken aniden bir araç karıma çıktı..Kaçamadık ve kaza yaptık...
Buraya kadar normal...
Neyse biz telaşla birbirimize baktık.Her hangi bir yaralanma görünmüyordu.Karşı araçta sürücü genç bir oğlan telefonla görüşüyordu.Babasını aradı ve yakınlarda olan babası geldi...
Bu arada trafik polisi geldi biraz inceledi,fazla bir şey olmadığını görünce kendi aranızda halledin,tutanakları yazın,karşı taraf hatalıdır diyerek gitti..
Tutanakları yazarken ehliyet bilgilerini yazacağız,babası ehliyetini verdi.Yüzüne baktım..
Anlaşıldı ki sürücü gencin ehliyeti yokmuş.Hatayı %100 kabul ettiği için bir şey demedik.Neyse arabayı hemen yakındaki sanayiye birlikte götürdük.

Geçmiş olsun dilekleriyle çay içerken genç oğlan olayı anlattı.Babası aracı yıkatmak için genci göndermiş. Meğer genç kendisine yeşil yandığında ambulansa yol vermiş,doğal olarak da karşıya geçememiş.Bize yeşil yandığında yolu tıkadığı için diğer sürücüler geçmesini istemiş...Genç geçerken tabi bize yeşil yandığından,ana yoldaki yüksek araçlardan ben fark edemedim ve kaza oluştu.Genç tam kusurlu.Neden kırmızıda karşıya geçtiğinden ve ehliyetsiz araç kullanmaktan...

Bir iyilik yapmak isteyen genç ambulansa yol verdiği için bu kazaya neden olmuştu...Ve şikayetçi olsaydım tutuklanacaktı..

Gelelim ikinci kısıma...
Aracı tamir servisine gönderdik..3-4 saat sora eve geldik.Biraz daha zaman geçtiğinde arkada oturan hanım ve annem ayaklarından ve kaburgalarından şikayet ediyorlardı.Hanımın dizden aşağısı şişmiş ve morarmaya başlamıştı.Annem de aynen kaburgalarından ve ayaklarından şikayeti vardı.
Biz önde babamla emniyet kemeri taktığımızdan bize bir şey olmamıştı ancak arkada oturanlar koltuklara çarpmış. Sıçağı sıcağına anlaşılmamıştı.
Kalktık hastaneye gittik.Acilde kayıt yaptırırken kaza yaptığımızı ve hafif yaralanmalar olduğunu söyledik.Filmler çekilirken iki polis memuru yanıma gelip kazayı siz mi yaptınız diye sordu.Evet deyince karakola davet ettiler..
Sordum nedir olay.Kaza yapmışsınız.Araçta bulunanlara zarar vermekten tutuklanacaksınız..
Başka bir polis memuru geldi ve kayıtlara kaza yazarsanız tutuklanırsınız..Hastane tutanaklarını değiştirdik.
Hastaneye benim gibi gider kaza yaptık derseniz tutuklanırsınız.

Gelelim üçüncü olaya..
Karşı  tarafın sigorta şirketi o kadar kötü bir şirketmiş ki adını duyan tamirciler kabul etmiyorlardı.Sigorta bilir kişisi günlerce beklendi.Neyse sonunda trafikten tramer beklendi.Nihayet ay sonunda tramerde suçlu olmadığımız çıktı..Karşı tarafın sigorta şirketi bir türlü ödemeyi yapmıyordu.
6 ay geçti biz parayı alıp tamire başlayamadık.Çünkü ikide bir masraflar değiştiriliyordu.Başta anlaşılan fiyattan yarıya çekilmişti.Müthiş bir üç kağıt dönmeye başladı.
Sonunda bir akrabam bu aracı böylece sat bana deyince hemen sattım.Aylar sonra da parayı zorla olsa da aldım...
8 ay sonrada ancak bir araba alabildim.
Aracınızı sigorta yaptırırken sigorta şirketinizi google de bir araştırın...Yoksa kulaklarınız bayağı çınlar...

Gerçek bir hikayedir.
Saygılarımla

0 yorum:

Yorum Gönder